...

Trevlig kväll hos Malla igår faktiskt , men för jävla kallt! :P vi satt ute och boden och myste under filtar med tända ljus och dom drack öl. Anton malla virran och gustav var mkt berusade :) de va kul :) heh . Idag har jag hunnit hjälpa pappa städa och rensa ut en garderob. sänga slänga slänga , hehe , fan vad skit ma samlar på sig alltså! :) men nu är det städat rensad och damsugad :) sen duschaoch fixa oss sen åke vi hem till malla satt där en liten sväng innan jag och malla åkte och sljutsa hem Gustav, sen hem och åt mat som precis var klar när jag kom innanför dörren , bra tajming tycker jag :D heh  det var gott. imorogn har jag klarat en vecka med gi-etoden och inte fuskat en önda gång , fan vad bra jag är. de har jag aldrig klarat förut! :) heh , nu ska jag ringa malla.

hörs sen! (K)

Kommentarer
Postat av: VirraN.. =)

jaa men guuuud såå duktig du är elin :) hihi. Kör på bare (y)

2010-01-17 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0