Wilda

Åkte till mamma igår kväll med Gustav. Mamma pär och Wilda var hos ett par vänner på mat så vi vart ensamma här. Fick som vanligt en ordentlig massage av min älskade ( är väldigt bortskämd med det men väldigt tacksam för de ) sen somna jag nästan direkt i soffan , det är skönt , hade tänkt att försöka vara vaken tills dom kom hem men det är ju näst intill omöjligt! :P jag är ingen kvällsmänniska direkt!! blev att dra med mig Gustav upp till sängen och sätta på sunes jul så är man snart i john blunds värld igen. Med de att jag inte är någon kvällsmänniska medföljer ju att man blir pigg på morgonen , inte alltid lika kul. nu är det helg och då ska man sova länge, som vanliga ungdommar gör . endel sover ju liksom till typ ett mitt på dagen. eller iaf till tio-hugget eller ngt liknande. men nej då, halv 7 vaknar man och är pigg som nötkärna!?? :@ VARFÖR? Har iaf världens mest underbara lillasyster, man vill bara pussa på henne hela hela tiden! man bara smälter när hon tittar på en med sina små klara tindrande små ögon :) vi har varit ute och busat lite i snön precis , hon jagar mig :)

För övrigt har jag väldens BÄSTA Mamma ! <3



Vi hörs (K)


Kommentarer
Postat av: theresia wallin

OOOOO för övrigt har ja världens bästa dotter :)))

2010-02-15 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0