veckan hitills.

Det verkar som om någon vill att jag inte ska vara glad! att det hela tiden måste vara någonting somgår emot mig!? vad gör jag för fel egentligen? Min älskade faster. :'(

Var inne i stan hos Linda i Tisdagsiaf , det var roligt , Sarina henke och petra var även där :) skit kul att träffa er! :) <3 länge sen. och som vanligt lovade vi varandra att det verkligen inte fick gå så här länge tills nästa gång , (får förska hålla det den här gången )  speciella inte nu när Linda ska flytta!!! :( men hoppas det blir bra för henne iaf!

Igår var jag i skolan och mådde kass hela dagen biverkningar av mina tabletter. trodde först jag åkt på maginfluensa innan mamma påpekade de lite :P tur de. jag som gick och var skit rädd. :P heh
Malin och virran kom hit och vi hängde lite uppe hos anton såg på lyxfällan och anda avenyn. trevligt.

vaknade as tidigt imorse som vanligt. jag som ville ta sovmorgon. men det blev ju ingenting med det! Följde med Malla och Virran in till Gymmet och sola lite skönt de :) GE MIG SOMMAR!

nu blir det duschen och fix, sen mat innan pappa och jag ska in till sjukhuset ochhälsa på Carita! <3


hörs sen! (K)

Kommentarer
Postat av: em

hej gumman! läste om Carita.. hoppas det inte är något allvarligt!? :S puss Pimpim

2010-02-17 @ 15:57:16
URL: http://emphaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0