helg?

jag varit sjuk sedan i onsdags så har det ju blivet lång helg för mig, men det känns då faen inte! även fast jag bestämmt mig fär att vila upp mig ordentligt denna helg och inte göra ett skit!!! och det har jag inte gjort heller.
Har varit hemma hos mamma hela helgen helt själv med bara familjen. legat och tittat tv, läst, umgåtts med mamma, vi har bakat, handlat och varit lite hos djuren och gjort i stort sätt ingetnting ansträngande :P  har vart skönt men känner mig fortfarande helt slut :S undrar varför.. fryser och vill helst bara sova. känner mig inte alls taggad för att göra någonting alls.

idag ska jag bege mig hem till pappsen , Gustav ska komma . blir nog bra . undrar hur han hade de igår när han var iväg och röjde lite ;) heh , det ska han allt få berätta i minsta detalj :P en annan är ju helt orklös och orkade verkligen inte följa med. :(

har skaffat ica-kort nu btw:) det är väl rätt bra av mig, ganska många vuxen poäng på det va ? :D rätt nöjd :)

så nu blir det hem och handla , hah . imorogn måste jag ta tag i mina studier lite läsa ikapp lite och plugga lite inför tisdagen.
 
Helgen går iaf alldelles för fort. man hinner ju aldrig vad man ska . eller är det bara jag som känner så? 

Nu är den stora frågan om min lilla bil vill vara så vänlig att starta eller om man måste ta till elektriska kablarna ;P de återstår att se. motorvärmaren sitter iaf i och försöker få min  lilla brum på så gott humör som möjligt :)


                                                                                                                                                     Vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0