...

hejåhå, uppe med tuppen var jag idag. kan verkligen inte sova när de är varmt , det kokar i hela mig! även fast jag sover med fönstret öppet :S igår var det en chill dag efter jag kom hem från sjukan , soffhäng, barn geni och godis... mådde verkligen inte bra! idag är det lite bättre iaf . ska snart bege mig mot min lilla moor , vi ska baka bullar. *gott :) och busa med min lilla smultron syster! :D
Börjat längta lite efter chaparral nu faktiskt. och efter Linda Dovander och Sarina Backlund! måste verkligen träffa dom SNAART!! Men linda börjar väl jobba om typ någon månad eller så , så då blir de att ta en tripp ner :)

Nu ska jag pussa min pojkvän i dörra innan han far mot stan :)


Hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0