28/2 -10

Riktigt snuskig rolig kväll igår alltså! så jävla mkt roligt folk som inte träffat på hundra år! och kärt folk verkligen! hade super kul . inte haft så roligt på mkt mkt länge! man inser vad man saknar vissa människor som på ett eller annat sätt försvunnit ur äns liv. men så är det väl antar jag . men rikitgt roligt att träffa dom iaf . och även fast man inte träffats på år . så var det precis som det var igår vi träffades :) så himla konstigt. men sjukt kul. 
som nu förstår är jag jätte nöjd med min kväll :)
sen kom pär och hämta mig på natten vilket var mycket uppskattat! Och sen somna jag nästan på en gång när vi kom hem. snabbt in på toan och tvätta bort sminket borsta tänderna och håret sen stup ner i sängen och på sunes jul :) sen tog de nog bara en minut.
sen sov jag heeela natten . första natten på väldigt väldigt länge ! mamma och lillsyrran kom upp imorse och väckte mig och fråga om jag var död. då var klockan liksom halv 12 och jag brukar vara uppe mellan 6 och 7 ungefär :P heh ., så kände mig rejält utsövd! :) skööönt! sen upp och käka frulle och ut med pärra på balkongen och hjälpte han skotta bort all snö därifrån var ju skapligt mycket eftersom allt har åkt ner från taket rätt på balkongen :P men nu är de borta. idag ska jag nog bara mysa nu :)
ingen drama igår faktisk. inga slagsmål eller ngt , brukar ju alltid vara ngt men nej. konstigt men kul :)


                                                                                                                                              vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0