27/2 -10

dagen hitills har vart slapp. vakna ovanligt sent imorse så de blev en sovmorgon för mig ända fram till halv 7. vid de här laget är de en skaplig sovmorgon. men samtidigt var jag ju uppe sent igår. höll mig vaken ända till kl 10. skum va? så upp och stryde undan lite disk och tvätt och la mig i soffan för några timmars läsning :) sen lite mys med gustav innan han åkte hemåt. pappa kom hem med en pizza så de blev en svulldag idag :S inte bra.. ska väl snart börja göra mig iordning fr kvällen , ska ta hav 7 bussen till kisa och sen blir de utgång med malla och virran , sen kmr pär och hämtar mig inatt så pker jag till mammi <3.
igår var jag i stan med malla och virran , handla ite kläder och så. åkte även en sväng till nadja och drack kaffe innan vi sedan begav oss till federal och virran tog ett litet hål i naveln :P heh , så skraj hon var innan då :P och malla bara skrämde upp henne ännu mer stackars lilla tösa :P
nu har jag fått typ fem sms medans jag har suttit här och den ligger på ladning i vardagsrummet så får slita mig här ifrån nu, återkmr imorogn om skvaller från ikväll :)

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0