25/2 - 10

Åh vilken dag. vakna kl 4, ingen sovmorgon för mig som jag hade tänkt. men låg och drog mig till kl 7, sen upp och åt frukost och mös i soffan med pappsen. sen fix och lite innan pappa och jag for till staden. åkte först och träffa mattson och brian som hade glömt sin mobil. dom skotta snö på taken, kan inte riktigt förstå hur man vågar. höjdrädd som jag är. pappaberätta om när han jobba med de en vinter och han höll i linan och den andra kille som skotta ramla och hängde över kanten. fy! usch! kunde lika gärna gått riktigt illa. sedan for vi iaf iväg till biltema och handla massa grejer. då ringde carita , så vi åkte och hämta henne så hon följde med till dom andra ställen och sen åt vi och käka tillsammans, mkt trevligt! tror det var skönt för henne att komma ut en svng ven om de var lite jobbigt för henne , första gången hon var ute sedan hon kom hem från sjukhuset. vi hitta iaf massa saker som var fina och som vi behövde


* fem nya mattor (vardagsrum,kök,calles rum, toa)
*nya köksknoppar
*nytt duschdrapperi
*tvåpump,tandborstglan och ett glas till som var jätte snygga.
*morgonrock till mig :) super mysig
*nya kuddar och filt till soffan
*mrkläggningsgardin till calles rum
ah och lite smått och gott.

sedan hem och fixa med allt det nya. mysigt, känns nästan som om man är i ett nytt hem , nej men :P på lördag blir de utång, ska bli kul :) blir tolvan med malin oh virran och kanske johanna, ska bli roligt att komma ut lite . dock lite trkigt att jag nog inte kommer hinna åka till mamma i helgen som jag brukar. saknar ju min mamma och min lilla pluttlillasyster. <3 älskar dig så mkt mamma ska du veta och så får vi hoppas du läser detta, men de är vl min trognaste läsare :p hehe. 
imorgon är de skolan igen, och redovisning som jag nu håller på att plugga lite till. ska forsätta med de efter jag bloggat klart.  Bia var här förut och snacka lite skit mkt trevligt . och efter de hann jag knappt mer än gå in s kom malin , men nu är de nog inga mer besökare för ikväll.

kvällens låt som spelas är i miss you med blink- 182 . som väcker otroligt mycket minnen. <3


nu återgår jag till pluggandet,


vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0