24/2 -10




skolan hela dagen och direkt efter det hem och slå upp böckerna igen, känns som att livet rinner ur än, att man inte har ngn tid till annat! att allt kretsar kring plugg , men det är det väl värt antar jag! får bara en obehagskänsla när man blir stressad, som jag har känt förr! hade en redovisning idag som faktiskt gick rätt bra, bara att ladda inför nästa på fredag. plus massa annat plugg inför fredag, suck., musten går lite ur mig när jag tänker på de. men men.

Imorgon ska jag in till stan med pappa, vi ska handla mattor och lite sånt :) blir nog bra.
sitter här och lyssnar på unwriten med natasha bedingfield. super bra. ääääälskar ju the hills så den låten har liksom fångat mitt hjärta :)


vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0