21/2 -10

Burr.... kan det inte bara sluta snöa?? och all snö kan smälta bort och de kan bli 25 grader varmt och soligt !! eller ? vore inte de toppen. tog typ en timme hem från mamma idag när de brukar ta en halv timme. kom knappt framåt med min lilla bil. snön tog liksom emot. som att jag skulle köra fast. bonnjävla som har till arbete att ploga vgarna harväl gåtti ide eller ng verkar de som!!! gudh vad jag satt och svor i bilen! tur att jag var ensam så ngt människa slapp och höra min icke så vackra ton!
har iaf haft en super duper bra helg hos mamma som vanligt! igår var vi i sätra hela dagen mamma ochpär gjorde ladugården och jag och kajsa var ute och gickmed wilda i pulkan och viggo sprang i snön och yckte de var jätte kul . han är väl nätan den nda som tycker de är kul! nej föresten, min plast pappa opär tyckte det var spännande, för att vi skulle nog inte få uppleva sån här vinter på många år igen! (vilket jag verkligen hoppas på!)
Blev hur rädd som helst inatt när de spöka hemma hos mamma. jag vakna kl 04 av att radion gick på på högsta volym. så jag gick ner och skulle fråga vad fan dom höll på med mitt inatten, men det var ju ingen som var vaken??? gudh! hjälp! sen kunde ju inte jag somna om igen, fick bli sunes jul i en timme innan sömnen kom igen. usch :S

nu sitter jag iaf hemma i rimforsa, gustav ligger och sover i soffan bredvid mig. kul ! inte! här har vi inte träffats på en vecka men då ska han bara sova :P heh. får väl väcka han snart..
ska kanske lägga mig ner och vila lite också innan the hills börjar kl 18.10, omg! vad jag längtar!

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0