19/2 -10

Åkte till mamma igår, mysigt när jag kom ner och min lilla syster börja skrika av glädje och slängde sig om bena på mä :D man blir så glad då :) var mycket trött igår så när jag gick upp och la mig i sängen för att titta på halv åtta hos mig så somna jag :S och vakna halv åtta i morse. helt sjuk ju!! sov i 12 timmar :S men är fortfande lika trött. mkt märkligt! Snön öser ner utanför mitt fönster, funderade på för ett litet tag sen om jag kommer komma ifrån på söndag, imorgon ska de ju komma över 30 cm.
Nu ska jag snart återgå till mitt pluggande. det är lagom kul men behövligt. just nu läser jag om jätte intressanta cirkulationen och pulsen. ska även snart börja titta lite på MS. så jag har lite kött på benen inför måndag då ska vi påbörja vårat grupp arbete om MS. vi ska även iväg och göra ett studiebesök på vårdcentralens rahabliteringsavdelning och sen sätte ihop en redovisning till de, blir en lång dag på måndag!

vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0