15/2 -10

Började morgonen med några timmars läsning. vakna vid halv 6 imorse och var pigg, läser en sån bra bok så det är svårt att slita sig ifrån den, sen åktye jag iaf till kisa och hämtade Malla, vi åkte och sola det var underbart skönt, nu färgar vi håren, den råttfärgade utväxten hade gjort sitt på mitt huvud nu! :P längtar så efter sommaren!! men det lär väl ta år och dar innan denna j*vla snö försvinner!!! :(
Funderar på hur jag ska göra i sommar, om det blir chaparral eller inte, vill men samtidigt inte. men om jag gör de blir det ju sista sommaren för mig. och de känns som att en sommar till där skulle vara kul! och sen kan man enbart åka dit och semestra, :P ah, blir att fundera lite mer på de...
nu blir de duschen.


vi hörs! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0