Hipp hura !

hej, huah så länge sen jag skrev. men vad gör det om hundra år? Har väl inte hänt så överdrivet mycket i mitt liv sen sist kan jag tro. jo endel har allt hänt , men inget jag kan dela med mig av här tyvärr. Hoppas allt är bra med er alla iaf :) Med mig är det faktiskt bra :)
Håller på att plugga som en galning , pall.vård slutprov imorgon. Uschanemä!! men jag får la göra de bästa av de. Har inte börjat plugga förens idag !!?? :O *smäll på kinden på Elin! Känner mig kass , men har verkligen ingen plugglust !
Min kära mor fyller år idag. Grattis på henne!  så komm hit med paket och blomma. Hon blev glad och nöjd, (visste ju vad hon önska sig så de var ju skönt) :) De blir en lugn kväll iaf . Farmor&farfar kommer ikväll och myser här. och jag myser med mina underbara småsyskon , (även om Wilda och jag redan har varit osams flera ggr idag) haha..
Igår var jag hos Andreas , Eller oj, kanske ska kalla han Mr.A? eh, WTH! hahaha . Det var iaf hur trevligt och mysigt som helst. :) Och sen blir de en tripp till han imorrn igen :)
Men nu undrar jag snarare, - Vad nlir de för mat? mamma? hungrig, magen skriker.. Haha.
Men tjenis på er tills nästa ggn!

Vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0