30/8 -10

hår överallt! fäller verkligen mycket ! var de b-vitamin eller vad sa hon nu igen? humm. ahja , we!
har varit inne i staden med Mallsan och shoppat till ett lite :) roooligt! :) Mina glasögon kom även idag , eller två av tre hade kommit :) så åkte och hämta ut dom . äntligen ! ser verkligen skit mycket nu ! löv och grejer :P ingen gröt smet :P haha . hur roligt som helst :) varit och lämnat malla på jobbet och nu sitter jag hemma framför datorn och bloggar och o lyssnar på världens bästa låt just nu enligt mig - Petter feat. veronica maggio - längesen.
Hur super bra som helst ! skönt att vara ledig idag , men dagen har visst bara sprungit förbi. :S imorgon är det plugg som gäller. men vafaen! solen lyser ..
Nu ska jag prova lite nya kläder :)

vi hörs sen! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0