28/8 -10

MorsningKorsning.. "RASTLÖS, GROGGSUGEN/DANSSUGEN & PETRASUGEN"!!
ligger hemma och är så fruktansvärt rastlös! men börjar ju jobba kl 7 imorrn så kan ju inte ta mig för så mycket ! mamma är ju inte mycket till sällskap som typ ligger och sover i soffa !  illa... Så här sitter jag nu framför tha däjtor och äter micropopp med smörsmak och kladdkaka med smet på. gott.. men det finns godare saker jag skulle vilja göra! tex;

* Dansa rumpan av mig med min älskade kvinna Petra på saloonen och dricka en jävla massa ooze!

* Eller ligga i en säng med min älskade kvinna Petra och se på en skräpig film som hon tycker är as bra och jag tycker är kass (vi har verkligen inte samma filmsmak min fru och jag ! vem tycker inte om beck liksom?? ) antagligen somnar jag efter en tio minuter också.  med mitt ben över henne kropp och ner gossad med ansiktet i hennes hår. KOM HIT SA JAH!!! Älskar dig min bajbi !

* Eller hänga i Göteborg hos våra favvisar MATHIAS och JÖRGN!!! Vore ju underbart roligt ! Bara ta det lugnt , hänga hos världens bästaste mathias som jag saknar massa !

Nu hör jag snarkningar från soffan ! och mamma som sa att vi skulle äta kladdkaka och dricka vin ?? :O vad hände med de??
Får väl bli en jönssonligan och slänga sig i sängen typ. kl är 20.39. jeeej ! måste vara uppe till kl 22.10 är de värsta för jag väntar på att få ge ett slut bud på en väska på tradera ! hur ska jag kunn hålla mig vaken tills dess i denna trisssssssssstresssssssssssss! MyGod!

har iaf min iphone nu . men fy faen för dagens teknik må jag säga ! Hade inte Mathias Ollvid Johansson hjälpt mig så hade jag aldrig klurat ut det där. jag kan ta att han hånskartta åt mig , trampa på mig när jag ligger gör de bara ! nu funkar den iaf ! Du är bäst mathias ! ( jag säger så för jag har lovat att göra det varje dag och inte gjort de idag ännu) bäst att hålla vad man lovar så jultomten kommer iår med! 
nu svor min plastfar från köket (och han svär aldrig så nu har de nog hänt ngt illa) bäst jag går och kikar efter så jag inte missar något :P thaha!

vi hörs sen ! (K)


Kommentarer
Postat av: Petra your bitch

Tror inte du förstår hur varm jag blir i hjärtat när jag läser detta.. Känns inte ens lönt att gå ut och festa utan dig här hjärtat. Gud vad jag saknar dig, Gud kunde inte vart riktigt klok när han förde ihop oss och sen hade placerat oss så långt ifrån varandra men vem fan har sagt att han är klok egentligen... Du är verkligen min andra hälft! Älskar dig!!!!!!

2010-08-28 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0