22/8 -10

shalulu! sitter här nu igen ,. allt från chappen är uppackat och nu återstår väl bara det vanliga livet ? imorgon är de plugg som gäller!
har varit på chappen över helgen , fick jobba lördag med , rätt okej . imorgon startar rean för dom stackarna . ska vara med er i tankarna imorgon ! *tycker synd om!
helgen har varit rätt omtumlande. insätt saker som jag nog blundat för innan !
att vissa människor kan vara helt underbara när man lär känna dom men på fem röda ändras till riktiga svin !!! och att dom verkligen inte fattar själva hur dom beter sig ! ? pinsamt !!!  och tyckte verkligen att du var en underbar människa ! men skenet kan verkligen bedra !
Nu inväntar jag min kära familj som kommer vilkenn min som helst . dom har varit hos mormor och morfar för moffa fyller år idag ! Grattis på dig moffa ! :D <3 
 nu ska jag gossa ner ansiktet i mina småsyskon !

vi hörs sen ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0