19/8 -10

MorsningKorsning ! Har haft två bra dagar hemma nu , tisdag, var i stan med malla och mamma , shoppa lite och var och fixa glajer så snart kan jag se världen igen :) ska bli såå trevligt! sen lite häng med malla och sen hem till mammsen igen . onsdag, in till riffet till mallsan och hängde med henne, var runt på en jävla massa fikor och träffa lite gamla goa vänner :) alltid roligt. sen hem tillriffet igen o träffa fler goa vänner. käka lite o sen drog och kolla på fotboll. inte jätte kul kanske man roligt när de är ngt snyggt som springer på planen , Boll? vad är de? idag har vi vart i staden med min fader , fixa lite i brorsans lägenhet eftersom han snart kommer hem , o han har fått lite nyronoverat så fixa efter de , sen iväg och shoppa lite och fika. sen hem , malla och jag laga super god mat , - grillat kött färskpotatis, kantarellsås , stekt svamp och grillade majskolv. mumma :) sen hyrde vi en rulle och låg i soffan o slöa, wallander. mycket bra film tycker jag :) sen blev vi bjudna på blåbärspaj hemma hos mallas mor , gott gott. bara en massa ätande hele tin tycker jag , :P träffa antz en sväng med :P vi våldgästa han lite , kul kul. jag lekte arg granne ;P nu är de snart sängen för min del , ska la ringa en sväng till min kära petra med som jag saknar mest i hela världen !!! ischaneme !

Vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0