18/8 -10


shalulu ! En hel sommar har visst gott sen jag bloggade för er sist ! jag vet jag är kass ! men har haft super späckat schema verkligen ! sommar sprang visst förbi med stora steg med ,. känns som den börja harromdagen ,  men tydligen inte ! känns både skönt och urtrist att vara hemma . Har ju mött min andra hälft ! Petra ! eller har mött henne innan men vi har klickat iår så klicket aldrig tar slut ! Det är underbart ! jag är så lycklig med henne! ni skulle förstå om ni fick se oss tillsammans ! iaf så har sommaren både bjudit på intriger, lycka, bråk, tjejtjaffs, jobb, och massa massa FEST! livet har verkligen lekt ! underbart ! men nu är man tillbaka till verkligheten . och de känns ju sådär då.. längtar redan tillbaka till mitt i sommaren , då när allt är som bäst! massa roliga turister massa fest och man bara mår sådär asbra !

vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0