9/4 -10

Igår gick min bil sönder, bromsklossarna eller något sånt , så när jag bromsar låter de - BBBRRRRRRR. Virran och jag hade typ högsta volym på sterion och ändå hörde vi de, shit vart skit rädd. men men , så nu sitter jag här nyvaken och ska fixa mig och väntar på att min lilla VirrigaVirran ska komma , vi ska åka in till biltema och kpa nya sånna dära saker, hur nu det ska gå till? :P haha , de är ju som ne jävla djungel av mockajenge till bilar.. :S vi får väl se hur det går, igårkväll var jag och virran hos Patrik, sen åkte hon hm och jag åkte till alex T, senare kom alex G och malla dit och umgicks lite , sen åkt jag malla och alex G hem till riffet och sen åkte vi och kolla läget på ngt småbarndisco typ :P haha. sen var de sömn som kallade.

tänkte jag skulle svara på lite frågor jag fått.

Till och börja med så ja, det är slut mellan mig och Gustav. de är ett bra tag sen och jag mår jätte bra . även fast Gusav är en undebar kille så måste de finnas mer än så.

Hur jag gör för att g ner så mycket  vikt, - hemigheten heter Lchf, en hdare form av GI.metoden. går att kolla upp allt på internet.


nä, nu måste jag fixa mig om jag ska hinna de :P hah,

men vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0