8/4 -10

Dunderhärligt! är livet... Mår så himla bra just nu :) vill bara att den här känslan aldrig ska ta slut !
- Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem nä jag vill :) den som skrev den låten till Linda B , måste haft samma känslor som jag , hah ,
Super trevlig dag igår alltså, till att börja med gick jag och malin och sola, först säda hon gymmet, det var super skönt, att sola alltså nte städa . :P var ett tag sen nu så de behövdes verkligen ! efter de kom virran och vi fixa och trixa lite , färga håre och fixa oss, sen åkte jag och virran och hämta alex T när han sluta jobbet och så åkt vi hem till honom , straxt efter de kom alex G och vi snacka skit och körde kort och lite så. efter de åkte vi till rimforsa en sväng , sen åkte jag ut till alex T igen och vi såg på film och lite så. de var trevligt , sen var de hem och sova som gällde,
nu har jag duschat och tagit på mig och nu ärre sminket som ska på, Virran kommer snart så ska vi leka lite idag .. trevligt trevligt ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0