4/4 -10

Tjabba tjena hallå. Läget under kontroll här, Hade en super trevlig kväll med min vän Alex.T igår. Måste bara göras om! Men blev lite sent och imorse när jag skulle gå upp för att åka och jobba var jag som ett nerv vrak, för lite sömn flera nätter i rad, men inatt jävlar vad jag ska sova , :P laddar medans jag är hos mamma då kan jag sova några timmar extra som jag har i godo tills jag kommer till rimforsa , eller ngt sånt :P hah , Roligt är livet iaf , och otroligt skönt och bra mår jag !
Jobbar 8-17 idag , det har gått bra, inga större konstigheter, imorgon jobbar jag samma tid. och på tisdag jobbar jag 7-16 och då kommer min lärare på halvtidsbedömningsmöte , :S humm.. kunde lika gärna kvitta tycker jag , men men , sånt ska man tydligen ha med. längtar tills onsdag kväll av flera olika anledningar , dels är jag ledig torsdag fredag och dela ska jag göra ngåot jag tycker väldigt mycket om då, nu blev ni allt bra nyfikna va ? :P 
kan ni gott vara :P
vill bara säga att jag längtar efter min Linda Dovander med, hur mycket som helst ! och kan bara inte vänta tills vi är tillsammans igen , min fruga ! jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0