26/4 -10

Plugg plugg plugg. Hjärtat är jäkla komlicerat tycker jag .. med alla dess system och funktoner och komplikationer. hum.. undra hur de ska gå på fredag ja , men men , bara köra hår! Imorgon fyller jag år :) 20 :) men guh så dant :P Gårdagen var soft. Vakna och malla kom ner sen kom virran och vi gick till pizzan med pappsen och käka. sn ragga runt lite och sen upp till packe och såg på bröloppsfotografen , fast bara halva de var massa folk där uppe . bla Lovisa Lunden som var kanon snäll och klippte virran och mig , sen drog vi till Anton och satt där och chilla . super skönt väder ju :) hur underbart som helt! sen på kvällen blev de film.. Var riktigt trött igår kväll! Nu har jag som sagt pluggat hela morgonen och ska snart träffa Mallan .

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0