18/4 -10

Gomörrn folket.. idag skiner solen , och jag med den :) kvällen igår spenderades hos Alexander Graje, blev lite partaj då :) var mycket roligt, Först åkte bara jag och malin dit och skulle ta de lite lugnan , men sen kom vi fram till att vi kanske skulle ha dit någon mer, så jag åkte och hömta sandrah och sen droppa de in lite folk :) det var en mycket trevlig kväll... :) Nu väntar jag på att Malin ska sluta jobba så jag kan få lite sällskap :) sen ska vi ner till björksund på någon manifestaion för att rädda stället. vi går väl dit och visar Bjrökan vårt stöd :) hehe.. Alla rimforsabor borde komma ner. kl 16.00 i Björksund. Annars blir de nog lugnt idag , men jag hör av mig senare om mer info.. har hänr en sådan fruktansvärt rolig grej.. vill ni höra om den , fortsätt läs min blogg. Mohahaha..


Vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0