17/4 -10

Gomörrn gott folk. vaknade tidigt som fan och jag som hade tänkt mig sova bort hava dagen idag. känns som att det var ett bra alternativ. men icke.. Gårdagen var inte min dag för fem öre. Är så fruktansvärt trött på människor som inte fattar att de dom gör och säger påverkar människor! Men nu är de slut på det iaf och ser det som ett avslutat kapitel. Tur att det hände nu när det hände så jag inte fick upp något förtroende för dig och sa en massa saker som kunde hamnat i verkligen fel öron! Trött på det här nu ! Fan , måtte djävulen ta alla karlar! 
Man ska nog lyssna mer på dom som man inte tror man ska lyssna på och lyssna mindre på dom som verkar pålitliga! komlicerat livet är ni..

Vi hörs sen ! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0