16/4 -10

nejmen , vilken natt jag har haft , inte sovit så värst mycket, är trött och vakna tidigt som fan , WHY???? kan jag känna , låt mig sova förbannade jävla john blund!
vill åka in och handla massa käder men min pengapung tycker inte detsamma. :( snart fyller jag år med :) så himla kul :) då blir jag vuxen på riktigt :) heh , 11 dagar kvar nu :) sen jävlar ;)
ängtar till chaparral något fruktansvärt!! om bara min förbannade getröv till chef kunde ta sig i kragen och sätta igång med anställningarna .. hum , hur ptimistisk var jag nu liksom haha
Prata med han på telefon i veckan , men allt han sa var typ : bitch, get, dra åt helvete , hej då. hum .. för er som undrar är han sån och han älskar mig och skulle aldrig klara sig utan mig . haha :D on real!
nu är jag nyduschad och ska fixa mig inför dagen bravader. Ikväll blir de att prata allvar med mr A.

vi hörs sen ! (K)

Kommentarer
Postat av: sandrah

va ful i munnen din chefv e :P



förlåt om ja frågar,, men va har MrA gjort denna gång då?.. inget förvårnar mig längre.. hoppas d ordnar sig för dig :)

kram

sandrah

2010-04-16 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0