10/4 -10

TRÖTT!! Inte sovit många timmar , åkte hem från alex i tid var där och såg en film och sen hem för att slagga så jag skulle orka upp idag , men hum .. var visst något pucko som hade fest och som INTE kunde hantera det! Och imorse när klockan ringde hade jag ju fått kanske två 1/2 till 3 timmars sömn, åh vad jag har vart duktigt på jobbet idag då, bara gått och jäspat hela jävla dagen och varit fett irriterad! men men ,

igår var jag med virran hela dagen , vi var på stan och handla lite klär och innan det var vi på biltema och virra runt , men där fanns ju inte vad vi sökte så vi fick leta vidare på mekonomen och där kunde de iaf beställa de jag behövde,  sen var vi hos packe på kvällen innan jag åkte och såg på film med alex.


nu ska jag se på johan falk.

vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0